19 Mart 2012 Pazartesi

Bana Bir Resim Çiz...


Bana bir Resim Çiz…

Bana bir resim çiz… İçinde mutluluk adına her şey olsun. Renkler olsun.. Sarı, pembe, yeşil, mavi. Çiçekler olsun rengârenk. Güneşe gülsün her bir tanesi. Bembeyaz umutlar olsun içinde. Yemyeşil çayırlar, masmavi ve kirlenmemiş bir gökyüzü olsun. Kırmız güller olsun üstünde çiğ taneleriyle. Sabahın o temiz ve masum kokusu olsun.
Bana bir resim çiz… Kuşlar olsun özgürce sonsuza uçan. Gri değil pembe yollar olsun sevenleri kavuşturan.. Meyve veren ağaçlar olsun. Dalları uzansın gökyüzüne.. Her bir yaprağında sevgi yazsın…
Bana bir resim çiz… Eller olun birbiri ile hiç ayrılmayan, gözler olsun gülerek bakan.. Kalpler olsun tatlı tatlı çırpınan..Koşan minik çocuklar olsun. Ellerinde her renkten bir sürü balon olsun. Gönüllerinin her bir rengini taşısınlar. Sonra çocuklar bıraksınlar o balonları ellerinden. Ve el çırparak… O bir sürü balonun ortaya çıkardığı renk cümbüşünün bulutlar arasında kayboluşunu kutlasınlar…
Bana bir Resim çiz… Koskocaman bir gökkuşağı olsun. Güneşin bir mucizesi olan o muhteşem köprü kurulsun gökyüzünde. Hiç kaybolmasın. Umudu simgelesin sonsuz boşlukta.
Bana bir resim çiz… İçinde koskocaman bir deniz olsun. Hayır! Deniz değil kocaman bir okyanus olsun. Mavi-yeşil bir okyanus… Martılar uçsun üzerinde şarkılar söyleyerek… Bitmez tükenmez dalgalar el çırpsın sahilde.
Bana bir resim çiz… İçinde bütün renkler olsun sevgi adına. Kırmızı aşkı, pembe sevgiyi, sarı heyecanı, mavi huzuru, yeşil güveni, turuncu mutluluğu anlatsın bakan insanlara. Mutluluk olsun o resimde. Resmi gören herkesin dudaklarında tatlı bir gülümseme olsun…
Bana Bir resim çiz… Sen ol içinde ADI AŞK OLSUN! ADI HAYAT OLSUN!


Bana bir resim çiz…
Bana bir resim çiz… Kapkara bulutlar, yağmurlu günler,yaşlı gözler olsun içinde..Sabahsız geceler çiz bana,umutsuz yarınlar…acı olsun içinde..Lacivert gökyüzünde kaybolmuş olsun yıldızlar. Hayata dair hiçbir şey olmasın..
Bana bir resim çiz… Mutsuzluk olsun içinde. Kâbuslarla uyanıp çığlıklar atan insanlar olsun. Kırık kalpler olsun. Kırılan kalplerden çıkan sesleri çiz bana…ve Ağlayan gözler olsun..Yolunu kaybetmiş garipler bir o yana bir bu yana son bir ümitle koşsunlar..aradıklarını bulamayıp yıkılsınlar yerlere..Acı ile ağlasınlar. Acıyı çiz bana…
Bana bir resim çiz..İçinde ihanet olsun. Dağlar yıkılsın, denizler kurusun,çorak bir çöl olsun her yer ve o çölün ortasındaki yalnızlığı çiz bana..Düşünceler olsun. Kötülük olsun karanlık gecelerin ortasında..Sigaranın dumanını çiz bana..Her yer göz gözü görmez olsun…

Bana bir resim çiz..Simsiyah bir perde olsun içinde..Sonra açılsın perde ve şeytanlar dans etsin karanlık bir sahnede. Şeytanlar da siyah olsun…Mutsuzluğun, yalnızlığın oyununu oynasınlar sonsuza kadar..Sabahın gelmediği geceler çiz bana..Güneşin hiç doğmadığı sabahlar ya da…

Bana bir resim çiz…Titreyen dudaklar,ağlamaklı gözler,buruk kalpler olsun içinde…Beklemeyi çiz bana..Pişmanlığın acı tadını çiz..Eller beklesin, diller beklesin tek bir söz,tek bir dokunuş için…Konuşamamayı çiz bana. Kaçan ama koşamayan,çığlıklar atma çalışan ama ağzını açamayan insanlar olsun. Ve ağlamanın resmini çiz bana…Ağlayan gözlerden düşen her bir damlanın çıkardığı sesi çiz bana…

Bana bir resim çiz…Sensizlik olsun içinde…ADI AYRILIK OLSUN ! ADI ÖLÜM OLSUN !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder