22 Mart 2012 Perşembe

Sevmek zordu..Sevilmediğini bilmek kadar en az..

Nasıl sevildiğini bilmedin hiç. Bilmedin çünkü  seni sevme hakkını veremedin sen bana..Elimde bulutlar mı getirmeliydim, yada yağmurlar mı yağdırmalıydım durmaksızın gözlerimden..Ve bütün bunların ödülü,gitmek miydi sessizce..

Neredeydin bu zamana kadar derken, neredeydin gerçekten? Sen mi geldin de ben bilemedim. Yada sen hiç gelmedin zaten de, ben mi geldiğini zannettim?

Yine aynı, hep aynı..Küçücük kafeslerde çırpınarak ölen bir kuş misali..Çaresiz ve suskun. Kırgın ve hüzünlü..

Ben sana söylemedim seni ne kadar sevdiğimi..Ve işte şimdi korktuğum başıma geldi. Yaralarını bilmeden yaralama kimseyi..Ben bir kez daha dinlerim aynı senfoniyi..Ama yalnız ama suskun..

Sen anlama beni..

Zaten anlatılmaz artık bundan sonrası..Ne yaşandı, ne istendiğine dair. Bir parça umut, bin damla gözyaşına bedel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder